2015.09.25 – Українська продукція на зовнішніх аграрних ринках

Проте, за словами міністра, стан аграрного ринку в Україні та виходу української продукції на зовнішні аграрні ринки, зменшення експорту сільськогосподарської продукції порівняно з аналогічним періодом 2014 року,  пояснюються  рядом причин.

По-перше, ціновим фактором, який прямо впливає на вартісні показники експорту. Якщо, наприклад, за січень-липень 2014 року Україна продала пшениці на експорт 3,3 млн. тонн і отримали $815 млн., то за аналогічний період поточного року, при зростанні експорту на 12%, до 3,7 млн. тонн, виручка становила лише $696 млн. (падіння світових цін на зернові на 24%). За даними ФАО (Продовольча та сільськогосподарська організація ООН) індекси продовольчих цін, зокрема на зерно станом на липень, були найнижчі за останні п'ять років.

По-друге, через зміни у стосунках з РФ було втрачено обсяги експорту окремих товарів, зокрема тваринного походження, та кондитерської продукції.

По-третє, українці почали споживати переважно українську продукцію. Адже значні обсяги її експорту доводять високу якість та безпечність, яка користується попитом на світовому ринку. Тому, якщо зростає внутрішня потреба у споживанні певних видів продукції, скорочується їх експорт.

Проте сальдо є позитивним та навіть зросло майже на 5%. Це свідчить про хорошу динаміку розвитку аграрного сектора у кризових для усієї економіки умовах.

Повністю із статтею можна ознайомитись на сайті Української правди: http://www.eurointegration.com.ua/experts/2015/09/23/7038635/.

Виставки в Україні

Анонси

2021

Програма німецько-української кооперації “Fit for Partnership with Germany”. Приєднуйтеся!